+420 222 315 932 info@coafin.cz

Společně tvoříme tým!

Každému, kdo je přínosem naší firmě a celému týmu, vytváříme příjemné prostředí a podpoříme ho v jeho rozvoji!

Jsme česká poradenská firma se společenskými závazky. Řídíme se motem: Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.

Volná místa

Sekretář
vhodné pro OZP
Fakturant
vhodné pro OZP
Junior účetní
HPP
Senior účetní
HPP
Daňový poradce
OSVČ
Finanční poradce
OSVČ

Cesta výběrovým řízením

1
Informace pro Vás

Ať už máte zájem o praxi, práci či externí spolupráci, tak si prosím nejdříve projděte informace na našem webu v sekci kariéra, praxe či spolupráce.

V případě, že Vám nějaká informace na našem webu chybí, můžete napsat podnět o její doplnění na email info@coafin.cz.

2
Specifikace a první kontakt

Vždy prosím specifikujte, ohledně jaké pozice (například účetní či asistent) či spolupráce se Váš email týká.

V případě, že máte zájem o práci (HPP, DPČ), zašlete nám nejdříve svůj životopis (CV), dále průvodní dopis (proč právě naše firma) a souhlas se zpracováním osobních údajů na email kariera@coafin.cz. Tyto tři dokumenty zasílejte prosím v jednom emailu, budou zpracovány v souladu s GDPR.

Nabídky služeb a externí spolupráce (OSVČ, PO) rádi přijmeme, avšak při prvním kontaktu výhradně elektronicky na email spoluprace@coafin.cz.

Prosím nevolejte na naši pevnou linku, které slouží primárně našim zákazníkům a kolegům, dokud nezašlete podklady či dotazy v elektronické formě!

3
Komunikace

Na emaily, které splňují výše uvedené dva kroky a dávají smysl, postupně odpovíme.

Nejdříve Vám přijde anotace o přijetí emailu a následně emaily zpracujeme.

Na emaily odpovídáme maximálně do 30 dnů od jejich přijetí, zpravidla však dříve.

V případě, že by se tak nestalo, mohl email spadnout do spamu, tak neváhejte a klidně se připomeňte.

Následuje elektronická či telefonická komunikace.

Tak jako my s vámi, tak i vy s námi se můžeme společně pobavit o více informacích, které vás nebo nás zajímají.

Ať už jste budoucí zaměstnanec, nebo se hlásíte na praxi či s námi chcete spolupracovat, těšíme se na seznámení!

V případě, že jste již zaslali podklady a do 30 dnů od jejich zaslání na ně nikdo nereagoval, můžete nám také zavolat.

4
Osobní jednání

V případě, že je prostor ke spolupráci, sejdeme se formou pohovoru nebo obchodní schůzky.

Nejdříve si sjednáme schůzku v termínu, který bude vhodný pro obě strany.

Termín sjednáváme minimálně 1 týden předem, maximálně však do 30 dnů.

Potvrdíme si ho například telefonicky.

Sejdeme se u dobré kávy v naší kanceláři!

5
Jdeme na to!

Sejdeme se i na další schůzce, kde už probereme detaily spolupráce.

Řídíme se motem: Kdo chce, tak hledá způsob, kdo nechce, tak hledá důvod!

Řekneme si také, co je potřeba doložit.

6
Jak je to smluvními podmínkami?

V případě, že obě strany se spolupráci souhlasí a potvrdí si to písemnou smlouvu, pustíme se do práce!

Nátlak na uzavření smlouvy nesmí být ani z jedné strany.

HPP (plný či zkrácený) naše firma generuje pro první pracovní vztah vždy výhradně smlouvu na dobu určitou (rozpětí od 6 do 12 měsíců).

V rámci obchodní spolupráce je smlouva navrhovaná z naší strany a poskytované služby se řídí jednotnými pravidly firmy Co a Fin s.r.o.

V rámci praxe (u studentů) je smlouva navrhnuta ze strany třetí osoby, v tomto případě školní instituce. Smlouvu musí schválit vedení naší firmy.